– Koło naukowe

Baner IH Logo PANS

SFN czyli Studenckie Forum Naukowe, zostało założone w 2014 r. (reaktywowane w 2021 r.) zajmuje się szeroko rozumianą analizą finansową.

W ramach pracy Koła planuje się realizację kilku projektów (analiz historycznych) dotyczących sytuacji finansowej różnych podmiotów.

Jednym z nich będzie analiza sytuacji finansowej gminy miejskiej Głogów oraz analiza porównawcza z innymi gminami miejskimi.

Każdy projekt będzie kończył się planszami i wystawą. Będzie to również dobry materiał do nowej formuły obrony licencjackiej.

Studenckie Koło Naukowe Marketing i Zarządzanie powstało w grudniu 2023 r.

Jesteśmy grupą studentów, która interesuje się szeroko pojmowanym biznesem i zarządzaniem strategicznym przedsiębiorstw szczególnie od strony praktycznej.

Zajmujemy się poszerzaniem wiedzy w zakresie marketingu strategicznego, badań marketingowych i badań rynku  dbając o rozwój interpersonalny członków Koła jako przyszłych menadżerów firm.

Jeśli chcesz brać udział w realizacji ambitnych projektów,  zdobyć doświadczenie, szukasz dodatkowych i  ciekawych zajęć, chciałbyś się rozwijać, to zapraszamy na spotkania naszego Koła.
Koło jest otwarte dla każdego, kogo cechuje otwartość, aktywność i chęć zdobycia biznesowych umiejętności praktycznych.

Celem działalności SKN Marketing i Zarządzanie jest:

  • poszerzanie wiedzy z zakresu marketingu, badań marketingowych, badań rynku, biznesu i zarządzania,
  • zgłębianie wiedzy na temat szeroko rozumianych innowacji,
  • wdrażanie studentów do pracy naukowej,
  • rozwijanie umiejętności menedżerskich,
  • promowanie Instytutu Ekonomicznego Państwowej Akademii Nauk Stosowanych w Głogowie.
  • integracja środowiska studenckiego,
  • organizacja spotkań z przedstawicielami środowiska społeczno-gospodarczego,
  • wspieranie działań marketingowych Uczelni,
  • realizacja projektów badawczych w zakresie badań marketingowych i badań rynku,
  • publikacja wyników badań i artykułów w czasopismach naukowych.
  • Przewodniczący – Blicharska Marta,
  • Zastępca przewodniczącego – Barylewicz Alicja,
  • Sekretarz – Staroń Żaneta.

dr Dariusz Nowakowski
Tel. 601 565 585
e-mail: d.nowakowski@pans.glogow.pl
Instytut Ekonomiczny

Dziekanat Tel. 76 831 04 53

Spotkania Zarządu i członków SKN Marketing i Zarządzanie odbywają się w pierwszy poniedziałek każdego miesiąca w sali 216 – Laboratorium Biznesu (budynek A).

Studenci Studenckiego Koła Naukowego Marketing i Zarządzanie na Dni Otwarte Instytutu Ekonomicznego w marcu 2024 r. przygotowali wykład multimedialny dla młodzieży szkolnej dotyczący praktycznego zastosowania Marketingu w Biznesie. Prezentację pod kierunkiem dr Dariusza Nowakowskiego przygotowały studentki Naszego Koła Pani Dorota Krawiec, Marta Blicharska, Andżelika Błaszczyk.


Logo KNSIH

 

 

 

 

Cele i zadania Koła wynikają ze Statutu, do najważniejszych należy zaliczyć: poszerzanie wiedzy i kompetencji studentów; budzenie zainteresowań naukowych wśród studentów; rozwijanie umiejętności organizacyjnych i komunikacji interpersonalnej członków KNSINS; integracja środowiska studenckiego i nauczycieli akademickich; współpraca ze środowiskiem lokalnym; promowanie PANS w Głogowie.

Przewodnicząca: p. Amelia Frąckowiak, studentka II roku pedagogiki I stopnia

Wiceprzewodnicząca: p. Renata Stępień, studentka II roku nowych mediów

Skarbnik: p. Bartosz Skopiński, student II roku nowy mediów

Sekretarz: p. Jakub Szwiergiel, student II roku nowy mediów

Od roku akademickiego 2023/2024 opiekę nad Kołem sprawuje dr Jakub Rawski, adiunkt w Instytucie Nauk Społecznych, badacz literatury i filmu, absolwent literaturoznawstwa, filologii polskiej, historii oraz pedagogicznych studiów podyplomowych, autor kilkudziesięciu publikacji naukowych.

e-mail: j.rawski@pans.glogow.pl

Ze względu na bardzo dużą liczbę członków Koła (dwadzieścioro sześcioro studentów) zebrania odbywają się w zależności do aktualnie realizowanych inicjatyw oraz przedsięwzięć. Nie ma ustalonego terminu spotkań, natomiast drzwi gabinetu 301B, w którym mieści się siedziba Koła są zawsze otwarte zarówno dla członków, jak i wszystkich studentów.

Koło Naukowe Studentów Instytutu Nauk Społecznych tworzą studenci kreatywni, ambitni, pełni pasji i chęci do działania. Członkowie reprezentują następujące kierunki: pedagogika I i II stopnia, pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna, nowe media.

Do Koła można zapisać się w każdej chwili, wystarczyć skontaktować się z przewodniczącą, p. Amelią Frąckowiak lub opiekunem, p. dr. Jakubem Rawskim.

Back to top